
מוציקארד שאלות ותשובות

איך נרשמים למועדון ומה העלות ?
הליך פשוט ומהיר שלאחריו תקבלו את הכרטיס למייל. הכרטיס דיגיטלי וניתן להרשם אליו מכל מקום בעולם. עלות הכרטיס - 149 ש"ח ותקף לשנה או 199 ש"ח לשנה וחצי. התשלום חד פעמי. לחצו כאן להרשמה למועדון.
איך מקבלים את הכרטיס ?
הכרטיס הוא דיגיטלי בלבד ומציגים אותו דרך הסלולר. מקבלים אותו במייל. הכרטיס יגיע עד 2 ימי עסקים אולם לרוב מגיע תוך מספר שעות.
האם באמת יחסוך לי כסף בטיול ?
קללל, מטיילים חוסכים כסף בלי להתאמץ. ריכזנו לכם את ההמלצות שלהם בפוסט אחד. תראו מה הם אומרים - לחצו לפוסט המלצותהאם הכרטיס נטען ?
לא, מדובר בכרטיס מועדון דיגיטלי שמוצג ישירות מהסלולרי שלכם.
איפה אפשר להשתמש בכרטיס ?
בתפריט בצד ימין תוכלו לראות את מאות בעלי העסקים בישראל, דרום אמריקה ומרכז אמריקה אשר עובדים עם המועדון, בדקו מדי פעם לעדכונים ובעלי עסקים חדשים.
האם אפשר להאריך תוקף ?
כן, ניתן להאריך כרטיס שבתוקף בעלות של 15 ש"ח לחודש (מינימום 30 ש"ח). לא ניתן להאריך כרטיס פג תוקף.האם יש הגבלות בכרטיס ? חשוב לקרוא !
הכרטיס הוא אישי וההנחה היא למחזיק הכרטיס בלבד. לכן כל אחד צריך להחזיק בכרטיס על מנת להנות מהנחות. הזמנת השירות חייבת להיעשות ישירות דרך בעל העסק ולא דרך מתווכים. הזמנת לינה דרך בוקינג או הוסטלוורלד נחשבת לתיווך ולכן בעל העסק לא יתן הנחה במקרה זה. במסגרת ימים מיוחדים כגון סילבסטר, השנה החדשה מה 26.12 עד ה 2.1 והקרנבל שזו תקופת שיא עבור הוסטלים - חלק מההוסטלים לא יתנו הנחה.איך אנחנו בוחרים את ההנחות ?
רק אתם קובעים מי יהיה במועדון ההנחות! כל מאות העסקים נחשבים לעסקים המומלצים, הפופולריים והטובים ביותר שקיבלו המלצות מהמטיילים ורק כך הם יכולים להצטרף למוציקארד. ללא המלצות, בעל עסק לא יוכל להצטרף גם לא בתשלום. מועדון מוציקארד אינו גובה כסף מבעלי העסקים או מתוגמל על ידם.
איך משתמשים בכרטיס ומקבלים את ההנחות ?
רצוי לברר עם בעלי העסקים מה המחיר שלהם טרם הצגת הכרטיס, בעלי העסקים נדרשים לתת לכם את ההנחה מהמחיר הזול ביותר שקיים ובהזמנה ישירה דרכם. ניתן לבדוק את המחיר בווטסאפ, בקבלה, באתר הבית של העסק או באתר בוקינג. חשוב להציג את הכרטיס טרם קבלת השירות או הצק אין בהוסטל. מצאתם מחיר זול יותר ולא קיבלתם מחיר זה ? דווחו לנו טרם התשלום - לחצו לפייסבוק של מוציקארד
אם הזמנתי באתר בוקינג או דרך תיווך ?
בדקו אם אפשר לבטל את ההזמנה באתר המתווך ולפנות ישירות לבעל העסק. אם הזמנתם בבוקינג או אתר דומה והנכם מתכוונים להאריך את השהות בהוסטל באמצעות המוציקארד, חובה לתאם זאת מול ההוסטל ובכפוף לאישורו, לכן כדאי מאוד להזמין ישירות ולא דרך מתווך.
מה אם העסק לא מכבד את העסקה ?
בדקו בפרסום בעסק את שם הבעלים או המנהל ופנו אליו או בקשו מהעובד לפנות לבעל העסק. אם עדיין העסק לא מכבד את ההנחה עליכם לפנות אלינו ולעדכן אותנו. בעל העסק יחוייב לכבד את העסקה או שהוא יוסר מהמועדון.
מה אם אני לא מרוצה מהשירות או המוצר ?
כרטיס המועדון מעניק הטבות והנחות בעסקים שקהילת המטיילים שלנו המליצה ועם דירוג גבוה באתרים בוקינג וטריפאדוויזור, אולם אינו אחראי לטיב השירות ואיכות המוצר. מוציקארד יעשה כל שביכולתו להביא בעלי עסק איכותיים ובעל עסק שיספק שירות לא טוב או איכות מוצר ירודה יוסר מהמועדון.
נרשמתי וקיבלתי את הכרטיס, האם ניתן לבטל את ההרשמה ?
כרטיס חבר מוציקארד הינו מדיה דיגיטלית לכן מרגע קבלת הכרטיס לא ניתן לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי. הנחיה זו בהתאם לחוק החזרת מוצרים.
אתם מוזמנים לפנות אלינו בפייסבוק מוצילר בכל שאלה
